Alla inlägg under juli 2012

Av Annika - 26 juli 2012 11:44

Jaha, sa ju att jag skulle ta tag bloggandet igen, men jag så dålig på att ta mig tid... Mycket har i alla fall hänt sen förra inlägget...

Jag har börjat min semester, jag har blivit med kattbebis och solen har kommit så jag njuter av livet...

Ligger just nu i mammas koloni och solar...

Berättar mer i nästa inlägg för nu ska jag bara njuta av solen...

XOXO

Av Annika - 17 juli 2012 11:41

Hej!


Det var nästan 1år sedan jag skrev på bloggen sist, hade nästan glömt att jag hade den... Men nu ska jag försöka ta tag i det igen... Ska jag vara ärlig är det ganska mycket jag ska ta tag i just nu.... Men det återkommer vi till vid något annat tillfälle...


Mycket har hänt sen sist, jag har till exempel bytt jobb... :-D Jobbar fortfarande på en förskola men på en OB-avdelning, vilket innebär att vi har öppet mellan 6-22, årets alla dagar... Det är sååå himla kul och skönt att jobba så och jag trivs så himla bra... Har världens goaste kollegor... Visst saknar jag vissa av mina gamla kollegor men långt ifrån alla och definitivt inte stället...


Idag har jag ledig dag, välförtjänad, har jobbat 7 dagar i sträck... Självvalt för att kunna gå på semester så fort som möjligt... Så nu har jag 3 (och om jag har tur) kanske bara 2 arbetsdagar kvar till min efterlängtade semester!


Nej, nu ska jag diska och städa lite, vädert är ju kasst så det är lika bara att göra lite nytta... Ha det bra så länge så hörs vi om ett tag!


                                                  
                    XOXO

Presentation


Hej! Mitt namn är Annika och jag är en tjej på 31år. Jobbar på en OB-förskola. Bor med mina super goa katter Gizmo och Lakritz.

Här kommer jag att skriva lite om mitt liv, min vardag och annat kul... Följ, läs, kommentera och fråga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards